Scarlet Radyofrekans

Ciltaltı dokuya mikro iğneler aracılığıyla radyofrekans dalgaları verilmesi ile dokunun ısıtılıp doku rejenerasyonunun sağlanması mantığı temeline dayanan bir cihazdır. Amerika'da 2013 yılında, anti-aging tedavide yılın cihazı seçilmiştir.

Cihaz üzerindeki 25 tane mikroiğne ile cilt altına verilen radyofrekans dalgaları sayesinde kollajen harekete geçer ve ince kırışıklıklarda düzelme sağlanır.

İşlem öncesi yüze anestezik krem uygulanır. Bu sayede işlem esnasında az ağrı duyulması sağlanır. Alın bölgesinden başlanarak kaşlar, üst alt göz kapağı derisi,yanaklar, çene bölgesi, boyun ve dekolte bölgesi olmak üzere tüm bölgeler taranır.  Bu sayede yüz cildinin her sahası taranmış olur. Mikro iğneler cilt altına 1000 kez radyofrekans verir. Ciltte gözle görünmeyen 25000 delik açılmış olur. İşlem sonucunda cilt  tazelenir, bal peteği göünümlü ciltte her delik ısı ile küçülerek ciltteki porlar sıkılaşır, ince damarlar ısıyla yanarak küçülür gözle görülmez olur.
Baş boyun bölgesi tedavisi 45 dakika sürmektedir.. Isı ile oluşan kızarıklık yaklaşık 2 saat sürer.

Scarlet yüzün tek yarısında uygulandırğında anında görülen kaş kenarında açılma, yanak bölgesinde yukarı doğru kalkma ve boyun çizgilerinde açılma etkisi karşı tarafla karşılaştırıldığında belirgin hale gelir. Daha sonra 30 dakika içinde ısınan cildin su çekmesi ile geçici ödem oluşmaya başlar. Cilt altında ısı etkisi ile yeniden onarım sistemi devreye girer ve iyileşme süreci başlar. İyileşme sürecinde yeniden kollajen bantları oluşur. Cilt damarları yeniden düzenlenmeye başlanır.
Bu sürecin etkileri;

En etkili sonuç 21. Günde görülmeye başlar. 1 ay ara ile 3 seans önerilir. 3 seans sonunda işlemin 1 yıl sonra tekrarlanması önerilir.

Scarlet işlemi;